Få indflydelse og en (hemmelig) gave: Deltag i Røde Kors Aalborgs generalforsamling d. 22. april

(Billedet er fra før corona)

Den 22. april afholder Røde Kors Aalborg den længe ventede generalforsamling for 2021. Det kommer til at foregå via Microsoft Teams – men alle deltagende får en hemmelig gave, der afsløres sammen med oplægsholderen i morgen.

Generalforsamlingen giver os en kærkommen mulighed for at kigge tilbage på det hårde 2020 og fremad på det forhåbentlig lysere 2021.

Generalforsamlingen finder sted via Teams torsdag d. 22. april 2021 klokken 19.00, og den forventes at vare i 1-1,5 time.

Det er besluttet, at der i år ikke skal være en foredragsholder til generalforsamlingen, når den foregår digitalt. Dog vil der klokken cirka 20.30, efter generalforsamlingen, være et kort oplæg på omkring 10 minutter.

Bestyrelsen vil gerne sige tak til alle frivillige i afdelingen, sponsorer, m.m. for indsatsen i det meget vanskelige 2020. Selvom generalforsamlingen foregår digitalt, vil alle deltagende derfor få en lille gave, som vil kunne hentes i vores storbutik på Ny Kærvej på et fastsat tidspunkt.

Også valg til bestyrelsen

Ét af generalforsamlingens hovedpunkter er naturligvis valget til bestyrelsen. Til selve generalforsamlingen vil der blive vist en video på cirka 1,5 minut for hver enkelt kandidat, som skal lave en kort præsentation af sig selv, inklusive motivationen for at blive en del af bestyrelsen. På denne måde bliver kandidaterne præsenteret på en ens og fair måde. I tilfælde af et kampvalg vil afstemningen foregå via SMS.

Alle, der har været medlem af Røde Kors i mindst 21 dage, har stemmeret til generalforsamlingen.

Følg med i morgen, når vi afslører bestyrelseskandidaterne, oplægsholderen og indholdet af den hemmelige gave!