Velkommen til Røde Kors Aalborg

Vi arbejder for mennesker i nød
- både i Danmark og i udlandet

Du kan støtte Røde Kors' hjælpearbejde på mange måder:

• Ved at give et kontant bidrag eller meld dig ind i Røde Kors

• Ved at gå aktivt ind i det frivillige arbejde i Aalborg, hvor du f.eks. kan blive besøgsven, butiksfrivillig, nørkler, samarit, førstehjælpsinstruktør, vågehjælper,  arbejde med integration, undervisning på skoler, mentor for tidligere indsatte, informationsopgaver og administrativt arbejde

• Ved at være med til at samle ind ved vores Røde Kors-indsamling første søndag i oktober

Aalborg-afdelingen er en stor afdeling med næste 500 frivillige. Vores varemærke har helt fra starten i 1915 og til i dag været alle vores frivilliges kæmpe indsats og store entusiasme. De frivilliges indsats har en stor andel afdelingens vokseværk fra starten og frem til i dag, hvor vi fortsætter fremgangen og fortsat udvikler os.

Ønsker du hjælp, eller ønsker du at blive frivillig, kan du kontakte de forskellige aktivitetsledere – Om os, og "Folder”, hvor navne, telefonnumre og mailadresser fremgår.

På bestyrelsens vegne

Michael Mansdotter
Formand for Røde Kors Aalborg Afdelingen

Yderligere oplysninger