Ansøgning om julehjælp

Røde Kors’ julehjælp til børnefamilier bosat i Aalborg Kommune
I 2019 håber vi på at kunne uddele julehjælp til ca. 150 børnefamilier. Julehjælpen består af et gavekort til en værdi af 800,00 kr. gældende til de 4 Coop-kæder Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen og LokalBrugsen og uddeles i samarbejde med Aalborg Kommune.
Julehjælpen tildeles økonomisk trængte børnefamilier, der er bosat i Aalborg Kommune. Bor du/I i Gl. Nibe Kommune, skal henvendelse dog rettes til Røde Kors Nibe. I vurderingen af ansøgningerne kigger medarbejderne hos Aalborg Kommune dels på den enkelte families økonomi, dels på om familien evt. har andre udfordringer i hverdagen.
Fristen for at søge om julehjælp er lørdag den 23. november 2019. Du/I søger ved at udfylde dette skema og sende det til dorthemollersondergaard@outlook.dk eller aflevere det hos Røde Kors Aalborg, Ny Kærvej 43, 9000 Aalborg – mærk kuverten att.: Dorthe Møller Søndergaard. HUSK AT SKRIVE TYDELIG E-MAILADRESSE, SÅ VI KAN SENDE SVAR TIL DIG.
Vi håber at kunne imødekomme alle ansøgninger, men kan desværre ikke garantere det. Alle ansøgere får svar fra os senest i uge 50 pr. e-mail eller telefon. Tildelte gavekort kan afhentes i uge 51 hos den lokale familiegruppe.
Ved spørgsmål kan vi kontaktes på e-mail dorthemollersondergaard@outlook.dk eller telefonnummer 22 43 66 38.
Julehjælp ansøgningsskema 2019 Røde Kors Aalborg